Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Nystart Nr. 2!

Kategori: Allmänt, Träning

Jättebäbis syndrom!
 
Förra veckan var mer eller mindre kaosartad, AF skickar mig på utbildning (äntligen) , skotern går sönder, bilen går sönder, utbildning hela dagarna plus livet utöver det och sist på plats kommer gymmet. Jag som hade en jäkla start och var riktigt peppad på gymmet!
 
Som jag tidigare skrivit så har jag nog svårt att gå på gym och hinna med ett liv där jag är arbetslös, vet inte varför men så är det. Har säkert en hel radda bokstäver uppradade nånstans innuti mitt huvud.
 
Nu sitter jag iallafall här med något som liknar ett jättebäbis syndrom,ont i halsen och slemmig och tycker otroligt synd om mig själv. Sjukskriven från min utbildning, fy fan va jag är mesig!
 
Nystart Nr. 2
 
Japp så blir det, har inte gått ner ett gram i helgen, snarare upp, och har inte tränat på snart 2 veckor (förutom att man har gått flera mil i STHLM). Nu har inte bara jag utan även min sambo kommit på att vi måste börja leva lite nyttigare så nu kommer Nystart nr. 2! Så fort jag blir fri från denna "miniförkylning" så blir det gymmet, powerwalking med hundarna och etc. Det är bara att ta tjuren i hornen och vända dessa negativa känslor till något positivt, använda min frustration på gymmet och lyfta några kilo mer. Det här kommet att gå bra
 
 
Bring it on bitch!
/Soffpotatisen
 
Kommentera inlägget här: