Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Hur gör ni?

Kategori: Allmänt, Träning

 
 
 
 
 
 
Hur går ni tillväga för att behålla fokus och motiverig?
 
Jag har ju gått ut stenhårt med 5 pass i veckan då jag inte har så mycket annat att sysselsätta mig med just nu. Nu ligger jag här på soffan igen och känner av ryggen, och jag som hade tänkt gå en längre promenad med hundarna.
 
Känner redan nu att det är svårt att motivera en tidig uppstigning för att komma till gymmet då ingen annan är där. Och kliver jag inte upp i tid så blir det ingen träning.
 
Jag har ett mål, och jag har insett i dagarna att det målet inte kommer att uppnås. När jag började så vägde jag 92kg och är 169 cm lång.
 
Idag väger jag....92 kg och är typ lika lång.'
 
Jag har slutat äta bröd och håller mig till riktigt lagad mat. Kvarg till frukost och ibland mellanmål. Inte äta överdrivet mycke och träna.
 Jag hade som mål att vara under 90 kg till månadskiftet Jan/Feb. Vilket är om 6 dar.
 
En dos av pepp, motivation, inspiration och fedback skulle sitta bra!!
 
 
Kommentera inlägget här: