Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Revanschen, omstarten och rebooten!

Kategori: Allmänt, Huvudet, Träning

Revansch eller omstart? Eller kanske reboot?
 
Spelar ingen roll vad man sätter för namn på det. Är det en revansch omstart eller har jag rebootat min satsning? Vad man än kallar det så känns det så jävla skönt att verkligen komma igång och känna det där suget. Jag har under sista tiden (som säkert synts här) mått hyffsat dåligt. Detta går hela tiden upp och ner och vad de exakt är för något vet jag fortfarande inte. Vad det beror på har jag hyffsad koll på iaf. Nu ar jag iaf fått lite nyvunnen energi, lite mer självförtroende och det viktigaste, suget. Suget efter att få slita, lyfta tungt, träningsvärken och känslan av att bli överkörd av en långtradare.
 
 
Har tidigare också sysslat lite med kampsport, och har lite smått börjat igen. Att få utlopp av alla känslor är ett måste. Kampsporten hjälper mig att få tömma skallen och fokusera, allt bara försvinner och fokuset sitter på uppfgiften och inget annat sen köra tills man stupar. Skön känsla som jag kan rekomendera alla att testa på.
 
Styrketräningen går framåt, idag har jag t.ex. tränat samtidigt som 2 st andra på mitt ryss-gym. Kändes bra att gå ut därifrån med känslan "Yes, jag kan pusta, frusta och leva jävul tillsammans med andra." Jag har ju som ni vet alltid vänt i dörren när jag har hört musiken där innifrån, livrädd för att träna tillsammans med andra. Skön känsla var det i alla fall!
 
Nu är det bara att blicka framåt och försöka rida på vågen så långt det bara går!
 
//Soffpotatisen
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Undraren säger:
    2017-03-28 | 11:33:35

    Hej! Vilken fin blogg! Hur många/vilka läser/kommenterar denna bloggen? Vill så gärna veta! Tack på förhand för svar! Ta det vackert!

    Svar: Hejsan vad kul att läser och kommenterar! Det är iaf några stycken som följer denna blogg otroligt nog!
    couchpotatisen.blogg.se

Kommentera inlägget här: