Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Skottet i ryggen och motivationen

Kategori: Allmänt

Jahapp!
 
Ja det var väl ungefär den reaktionen jag hade när det small till i ryggen och jag inser att jag har fått en lättare form av ryggskott. Det är dom gamla och föräldrar som råkar ut för ryggskott. Det är alltid en medelålders lagomt fet kvinna/man/hen som får ryggskott. Refrängen i denna kråksång är just det att jag är snart 30!
 
Jag är med andra ord en snart medelålders fet kvinna som har åkt på ryggskott. Jag börjar helt enkelt bli gammal, eller så har jag en sjukt dålig rygg. Det är nog en kombination för mitt första ryggskott kom redan när jag var 20 år.
 
Nåväl så hämnar detta så klart min träning och min kost består numera av starka smärtlindrande tabletter och diverse rörelseövningar.
 
 
Min motivation däremot är verkligen på topp, saker och ting har börjat lösa sig och träningen går frammåt. Jag har börjat få in lite rutiner och nu har jag även varit och kampat lite på mattan så det känns otroligt kul.
 
Min kunskap inom träningen har också börjat visa sig, jag tänker mer på vilka muskler jag ska försöka stimulera för att nå så bra resultat som möjligt. Magnesium är införskaffat och vilket grepp man får!
 
#styrkelabbet har som vanligt hjälpt mig otroligt mycket.
 
//Soffpotatisen
 
 
Kommentera inlägget här: