Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Stronger

Kategori: Allmänt, Huvudet, Träning

Kravlade mig upp ur sängen och kände mig otroligt tung. Tung i huvudet, tung i kroppen. Var inte alls sugen på att åka till gymmet. 


Vi är en stor grupp glada motionärer som känner så men på något vänster så tar vi oss i kragen och går dit.  Eller många, inte alla. Jag får verkligen ta mig i kragen för att motivera mig. För det är väl motivationen som tryter? 

Jag åkte iaf till gymmet. Jag är glad att jag gjorde det, för jag kom hem med ett nytt PB i bänk vilket kändes otroligt bra. 

Mitt program som jag följer (Sheiko) funkar kanon och jag gillar att verkligen satsa på bänk, böj och marklyft för det ger ju uppenbarligen resultat. Det är dock konstruerat för styrkelyft av en styrkelyft tränare men jag gillar det endå. Det enda negativa jag känner är att det tar för lång tid att köra igenom. Känns som om jag kommer att få banta ner det hela en skala. 

Huvudet känns bra. Jag känner mig i bra form och det är inte lika dystert. Jag hoppas att det här håller i sig så jag får en bra start på våren! 

Poddarna börjar rada upp sig. Styrkelabbet, ni regerar men I Nöd och Lyft är på frammarsch. Tur man kan lyssna på båda!

//Soffpotatisen

Kommentera inlägget här: