Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Fortsättningen på 2:an!

Kategori: Allmänt, Träning

Fortsättningen på nystart nr 2 går helt käpprätt åt helvette. 


Dagen har spenderats i soffan slemmig och hängig. Inte kul alls. Och mitt huvud funkar på detta vis att om jag inte sysseätter mig med något så kommer grubblerierna, och grubblerier handlar om i stort sett allt som har hänt och händer i mitt liv. Allt från tidigare förhållanden med psykisk och fysisk misshandel till min kära mor som lurat både mig och syster på pengar och nu sitter med kronofogden i hasorna. 

Men jag vet att det liv jag har nu är det bästa jag någonsin haft i vuxen ålder och är otroligt rädd om det.

Så imorrn hoppas jag på ett tillfrisknande så jag kan pallra på utbildningen och verkligen börja på min Nystart nr 2 och börja klä av dom här kilona och bygga lite muskler

Mvh
En sjuk Soffpotatis

Kommentera inlägget här: