Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Tuffar som tåget!

Kategori: Allmänt

Japp så är det!
 
Känns så sjut bra just nu. Solen är uppe lägre här i norr och dagarna blir längre och längre. Våren är påväg och motivationen är på topp hoppas nu att detta håller i sig länge!
 
Träningen då?
 Jovars den går finemang har gjort sjukt stora framsteg. Små steg i det stora hela min gigantiska i min värld. Jag har vågat gymma med folk (rädslan finns beskriven här i något tidigre inlägg) och jag har tagit mig i kragen och börjat följa ett nytt träningsprogram som är gjort av den store Sheiko. Grymt jobbigt program och segt men känns endå kul då jag verkligen kan se mina framsteg.
 
 
 
Vikten då?
 
Den är ju precis som tidigare, vette tusan hur man ska bli lite mer fit for fight igen men det kommer väl förhoppningsvis snart igen.
 
Livet i övrigt?
 
Känns suveränt, sambo som börjat träna och ett jobb på ingående. Mina gamla mörka demoner är som bortblåsta för tillfället, säkert på tillbaka gång men njuter av stunden dom är bortsprungna.
Lite dåligt samvete av mitt dåliga uppdaterande av bloggen men det känns som om jag inte alltid har tid. Förlåt för det jag ska bättra mig.
 
Sen har jag börjat lyssna på en pod som motiverar mig något grymt.Den handlar så klart om styrketräning och avhandlar i stort sett alla frågor om ämnet.
Tack grabbarna på #styrkelabbetppodcast för att ni finns som stöd och träningspartner för oss alla oroliga själar!
 
//Soffpotatisen
Kommentera inlägget här: