Soffpotatisen

En blogg om träning av en soffpotatis till soffpotatisar

traningsbloggar.info Webbhotell Test
Hälsa

Annat som kom emellan!

Kategori: Allmänt, Träning

Ja det är precis som rubriken lyder.


Fullt upp har de verkligen varit sista dagarna...Eller veckan

Träningen har blivit grymt lidande, kan inte fatta hur ja ska kunna fortsätta när jag kommer hem. Latmasken har verkligen krupit in i soffpotatisen. 

Lite träning har det endå blivit...dock inte på gymmet. Skoterkörningen icke grymt bra tills i söndags när jag körde fast, ensam ute i det vilda. 

Fast satt jag. Tårarna rann. Kroppen värkte. Törsten kom. Ja det var ingen lätt match att gå. Sambon på arbete och jag ensam ute i dom djupaste norrländska skogarna med mörkret som kommer krypande. 3-4 timmar höll ja på att gräva innan jag tog beslutet att lämna fanskapet och börja vandra till stugan genom snön, i mörkret. 

Jag var så slutkörd när ja kom fram att när ja la mig ner så snurra allt. Fick flashbacks från mina ungdomsår i armén när vi 15-17 år gamla gick jägarmarsen i 3 mil med packning.

Jag överlevde. Skotern kvar i skogen. Sambon på väg, och kom med en ask geléhjärtan som plåster på såren ❤ 

Sen har det varit full rulle. Skotern på verkstad, bilen likaså och jag själv på utbildning. Och nu sitter vi i STHLM på miniweekend.

Jag saknar inte gymmet, tar tag i det när ja kommer hem.

Kommentera inlägget här: